Linkedin Reklam Hizmetleri

İş hayatının nabzının attığı sosyal medya platformu olan Linkedin 500 milyondan fazla kullanıcı sayısına sahiptir. Linkedin kurumsal firmalar ve iş arayanları bir araya getirir ve bilgi paylaşmalarını sağlar.

Linkedin iş dünyasına odaklı en gelişmiş sosyal paylaşım platformudur. İrili ufaklı milyonlarca firmanın yer aldığı Linkedin’de göz önünde bulunmak oldukça önemlidir. Bu yüzden Linkedin’de sponsorlu reklamlar vererek göz önünde bulunmak işletmeler için değerlidir.

Seo Tech Linkedin ajansı Linkedin reklam stratejilerini en doğru şekilde oluşturmanızı sağlar. Reklam hizmetlerinde uzun vadeli ya da kısa vadeli planlamalar ile firmanızın Linkedin’deki görünürlüğünü arttırmak ve doğru zamanda yapılan reklam ile de düzenleyeceğiniz organizasyonlara da katılımcı sağlar.

Profesyoneller ile Çalışın

Linkedin'de reklama çıkarak profesyonellerin dikkatini çekebilirsiniz. İşinde uzman olan bir ekip oluşturarak işletmenizin geleceğini garanti altına alabilirsiniz.

İş Dünyasında Tanının

Linkedin iş networking toplantılarının sosyal medyada yansıyan yüzüdür. Burada ne kadar görünür olursanız networking konusunda o kadar aşama kaydedersiniz.

İtibar Kazanın

Linkedin reklamları direkt olarak sektörünüze odaklanır. Sektörünüzdeki tüm işletmelere ve çalışanlara firmanızı tanıtarak önemli oranda markalaşmaya katkı sağlanmaktadır.

Linkedin’de Nasıl Reklam Verilir?

Linkedin’de reklam vermek için Linkedin hesabınızın bir kampanya oluşturmanız gerekmektedir. Reklam kampanyası için başlık ve bir açıklama girmeniz gerekmektedir. Ardından reklamınla ilgili fotoğraf veya herhangi bir içerik varsa girilmesi gerekmektedir.

Linkedin reklamlarının en can alıcı kısmı hedef kitle belirleme aşamalarıdır. Hedef kitlenizi daraltarak daha verimli sonuçlar alırken bütçenizi de sarsmadan reklam yapmış olursunuz.

Linkedin’de sponsorlu reklam verirken iki farklı ödeme planından birini seçmeniz gerekmektedir.

PPC (Tıklama Başı Reklamlar)

Tıklama başı reklamlar reklamlara tıklandıkça ücret ödenen sistemlerdir. Bu tarz reklamlar özellikle Google Adsense reklamlarında ya da Facebook reklamlarında karşımıza çıkmaktadır.

CPM (Gösterim Reklamları)

CPM reklamlarında tıklamalar önemli değildir. Reklamın kaç kişiye gösterildiğine bağlı olarak fiyatlar düzenlenmektedir. Gösterim reklamlarında mutlaka hedef kitleyi daraltmanız gerekmektedir. Yoksa uçuk ödemeler ile karşılaşabilirsiniz.

Linkedin’de Reklam Modelleri Nelerdir?

Profesyonel iş dünyasının platformunda reklam vermek için üç farklı seçenekten birini seçebilirsiniz. Reklam kampanyanızın karakteristiğine bağlı olarak en doğru yöntemi belirleyip reklama çıkmanızda her zaman yarar vardır.

Seo Tech Linkedin Reklam Ajansı’nın önceliği doğru stratejiler ile maksimum geri dönüşü sağlamaktır.

Sponsorlu Gösterim Reklamları

Bu türden reklamlar hazırladığınız kampanyaların zaman tüneline düşmesini sağlar. Hazırlanan reklamlardaki görsellerin ulaştırmak istenen kitlelere hitap etmesi oldukça önemlidir. Sponsorlu gösterim reklamları en çok tercih edilen reklamların başında gelir.

Mail Reklamları

E-mail pazarlamasının Linkedin kullanıcıları içine entegre edilmiş versiyonu olan mail reklamları, kullanıcıların mesaj kutusuna atılan içeriklerden oluşur. Mail reklamları geri dönüşü en yüksek olan reklamlardır. Fakat maillerde kullandığınız dilin sade ve kitleye hitap ediyor oluşuna dikkat edilmeli ve mutlaka mailin açılmasını sağlamalısınız.

Önerilenler Reklamları

Ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan önerilenler kısmında yer almak için Linkedin’den reklam satın alabilirsiniz. Bu yöntem sürekli göz önünde bulunmanızı sağlayacaktır.

Seo Tech İle Linkedin'de Görünür Olun

İşletme profiliniz veya web siteniz için yayınladığımız reklamlar ile Linkedin’de her zaman göz önünde olursunuz. Ajansımızdan Linkedin reklamları talep etmek için bize 7/24 ulaşabilirsiniz.

Seo Tech İle İş Dünyasının Kalbinde Yükselin

Tüm sosyal medya hesaplarınızdaki reklam faaliyetlerini yürüten ekibimiz Linkedin reklam hizmetleri sayesinde markalaşma sürecinize en önemli katkıyı yapıyor. Doğru zamanlamalar ile yayınlanan reklamlarınız tüm dijital pazarlama ve SEO çalışmalarını destekleyici planlamalar ile gerçekleşiyor.

Linkedin’e vereceğiniz sponsorlu reklamlarda hedef kitle analizinin yanı sıra reklam analizi de çıkararak başarı oranlarını sizlere gönderiyor. Yatırım getirisinde yüksek oranları hedefleyen firmalar için Seo Tech sosyal medya planlamanızı yaparak uygun reklamları yayınlar.