İçerik Pazarlaması

İçerik Pazarlaması Nedir?

Yeni medya düzeni içerisinde müşteri firma ilişkisi farklı boyutlara taşınmaktadır. Daha fazla etkileşim imkanının sağlamış olduğu yeni iletişim modelinde yazılar, grafikler, videolar, fotoğraflar kısacası tüm içerikler müşterinin ilgisini çekebilecek şekilde planlanmaktadır.

İçerik pazarlaması ürünün ve markanın istenilen seviyelere çıkarılabilmesi için müşterileri kendine çekebilme tekniği olarak tanımlanmaktadır. Dolayısı ile içerik pazarlaması, müşterilerinize ulaşmak için kullandığınız tüm kanallarda satış yapma amacının yanı sıra güçlü bir bağ kurmanızı da mümkün kılar.

Sunulan tüm içeriklerde hedef kitleye uyum, ilgi çekicilik ve güven kazanma ilkeleri çerçevesinde içerik pazarlama, müşterilerinizi etki altına alabilmek için kullanılmaktadır. Dijital pazarlamanın tüm alt kolları ile girintili bir şekilde yürütülmektedir.


İçerik Pazarlaması Neden Önemlidir?

 

İletişim son aşaması olan geri dönüş (feedback) her etkileşimin ardından yaşanmayabilir. Alıcıyı harekete geçirebilmek bir tepki vermesi sağlayabilmek için çok etkili bir dil kullanmanız gerekir. Bu aşamada ilgi çekmeli ve güven kazanmalısınız. İçerik pazarlama tam anlamıyla kullanıcı harekete geçirmek üzerine planlanır.

Bir videoyu izletebilmek veya bir yazıyı okutabilmek oldukça önemlidir. Fakat ardından içeriğinizin dağıtımını müşterileriniz üstlendiğinde içerik pazarlama görevini yerine getirmiş olur.

Seotech olarak tüm dijital pazarlama işlemlerinde potansiyel müşterilerinizin ilgisini çekecek, firma ile aralarında bağ kurmasını sağlayacak nitelikli içerikler üretiyoruz. Ürettiğimiz içerikler ile marka değerini üst seviyeye çıkarırken kullanıcıların geri dönüş oranlarını yükseltiyoruz.


İçerik Pazarlaması Teklifi Alın

Firmanıza, hedef kitlenize, hedeflerinize, potansiyel müşterilerinize uygun yazılı, görsel, işitsel içeriklerin üretimi için uzman kadromuzdan içerik pazarlaması teklifi alabilirsiniz.


Ne Yapıyoruz?

Seotech olarak yapılması gereken en uygun çalışmayı tespit ediyor ve içerik pazarlama uzmanlarımız ile hedef kitlenize uygun içerikleri üretiyoruz. Geri dönüşüm oranlarını arttırmak için dijital pazarlamanın tüm kanallarını kullanıyoruz.

Site içi etkleşimler, sosyal medya takibi, geri dönüşüm oranları gibi istatistikler ile yapılan çalışmaların geçerliliğini kontrol ediyoruz. İçerik pazarlama stratejisi oluşturarak sadık müşterilere sahip olmanızı sağlıyoruz.

İçerik Pazarlaması Alanları
  • Sosyal medya paylaşımları
  • Blog yazıları
  • Tanıtım yazıları
  • E-mail pazarlama içerikleri
  • Sosyal medya reklamları
  • İnfografiler
  • E-ticaret çalışmaları
  • Sosyal medya kampanyaları
  • Multimedia içerikler
  • Tıklama başı reklamlar
  • E-kitaplar
  • Viral reklamlar
  • Etkinlikler
  • E-dergiler
  • Web seminerleri
  • Ve tüm içerikler

İçerik Pazarlama İle Sağladığımız Avantajlar

Kullanıcı İle Bağ Kurmak

Sadık Müşteriye Ulaşmak

Sitede Geçirilen Süre Arttırımı

Marka Değeri Yükseltme

İlgi Çekici İçerik

Güven Kazanma

Hedef Kitleye Ulaşım

Geri Dönüş Oranı Arttırımı


Marka Değerinizi Yükseltiyoruz

Seotech olarak dijital pazarlama ve SEO çalışmalarımızda kalıcı sonuçlara ulaşıyoruz. E-mail pazarlama, sosyal medya yönetimi ve takibi, SEO çalışmaları, içerik üretimi, multimedia içerik üretimi gibi tüm çalışmalarımızda içerik pazarlaması ile bağlantılı şekilde hareket ediyoruz.

Kullanıcı dostu içerikler üreterek hareketlendirilmiş okuyuculara ulaşıyoruz. Dijital pazarlama uzmanlarımız, editörlerimiz ve içerik uzmanlarımız yaptığı çalışmaları düzenli olarak raporluyoruz ve müşterilerimizle sürekli irtibat halinde kalıyoruz. Aynı zamanda üretilen içeriklerin takibini yürütüyoruz.

Nitelikli çalışmalar sonucunda marka değerini yükseltiyor. Geniş kitlelere ulaşmanızı sağlarken müşterilerinizin sadakatini kazanmanızı amaçlıyoruz.