Google AdWords Reklam Ajansı

Her dakika 2 buçuk milyondan fazla aramanın yapıldığı Google, algoritması en gelişmiş ve en çok kullanılan arama motorudur. Google yapılan tüm aramalar içinde %70’e yakın kullanım oranına sahiptir.

Google’da işletmeler için sıralamada yukarılarda yer almak doğrudan artan müşteri anlamına gelir. Firmalar için vazgeçilmez bir pazar halinde olan Google’da organik çalışmaların yanı sıra reklamlar ile de sıralamalarda yer almak ve sitenize ziyaretçi çekmeyi sağlayabilirsiniz.

Seotech arama motoru optimizasyonlarının yanı sıra Google AdWords reklamları ile de sıralamalarda yer almanızı sağlamaktadır. Arama motoru pazarlamasına karşılık gelen Google Adwords çalışmaları için bize 7/24 ulaşabilirsiniz.

AdWords Uzmanları İle Çalışın

Google Adwords alanında kendini geliştirmiş SEO uzmanları firmanız için en uygun reklam modelini ve stratejileri belirlemede yardımcı olur.

Düzenli Rapor Gönderimi

Google AdWords çalışmalarımızda sürekli raporlar sunuyoruz. Bu sayede reklamların başarı oranlarını test edebilmenizi sağlıyoruz.

Her Bütçeye Uygun Adwords

Adwords reklamcılığında bütçenize göre stratejiler oluşturuyoruz. Daha az harcamalar ile yüksek geri dönüş oranları yakalamanız için çalışıyoruz.

Google Reklamları İle Hızlı Yükselin

Google reklamları ile aramalarda hızlı bir şekilde yükselmenizi sitenize ziyaretçi çekmenizi ve sonuçları hızlı bir şekilde gözlemleyebilmenizi sağlıyoruz.

Google AdWords Reklam Modelleri

Google reklamları ile Gmail, ilgili web siteler, Google aramaları ve Youtube’da reklamlar verebilirsiniz. Google, arama motorlarında reklam çalışmaları yapabilmenizi sağlarken tüm bağlantılı servislerden de reklam satmaktadır.

Görüntü Reklam Ağı

Görüntü reklam ağları hedef olarak belirttiğiniz içeriklerin bulunduğu sitelerde reklamlarınızın resim veya videolu şekilde gösterilmesini sağlar.

Arama Reklamları

Arama reklamları Google’da aratılan sonuçlara göre belirlenen kelimelerde sitenizin en üstte çıkmasına denmektedir. Böylelikle kısa sürede Google reklamlarında en üstte yer alabilirsiniz. Arama reklamları içerisinde yerel SEO için uygun olan yerel arama reklamları, harita reklamları gibi reklam modellerini de seçebilirsiniz.

Youtube Reklamları

Youtube reklamları Youtube içerisindeki yer alan reklam modellerine denmektedir. Video içinde, sayfa kenarında ya da banner olarak Youtube’a reklam verebilirsiniz. Youtube Reklam Hizmetleri sayfamızdan konu hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

Gmail Reklamları

Gmail reklamları mail kutunuzun en üstünde yer alan etkileşimli reklamlardır. Bu reklam modeli ile kullanıcıların mail hesaplarına reklam verebilirsiniz.

Mobil Reklamları

Bilindiği üzere Google mobil reklamlar konusunda oldukça hassas yaklaşımları olan bir firmadır. Mobil ağlarda reklam çalışmaları görüntülü yazılı yapılabilir. Aynı zamanda uygulamalar için de reklamlar yayınlanabilir.

Google  Reklam Hizmetleriyle Neler Hedeflenebilir?

Dijital pazarlama iki ana madde üzerinden başarıya ulaşır. Birincisi hedef kitleye ulaşımdır. İkincisi ise reklam içeriğidir.  

Google reklamlarında hedef kitleyi belirlerken mümkün olduğu kadar seçenek ile karşılaşırsınız. Kabaca bahsetmek gerekirse dil, konum, anahtar kelime, yaş, ilgi alanları, içerik, zamanlama, başlıca hedef olarak seçilebilir ögelerdir.

Google hedef kitle yaklaşımları dünya üzerindeki bir noktaya kadar seçim yapabileceğiniz yerel pazarlama çalışmalarının yanı sıra tüm dünyayı kapsayan global pazarlamada yürütebilirsiniz. Farklı ülkelerde aynı dili konuşan insanları hedef alabilirsiniz. Kısacası Google siz kime ulaşmak istiyorsanız mutlaka o kullanıcıları bulacaktır.

google-main

Google AdWords Reklamlarında Uzmanlarla Çalışın

Gmail, Youtube, e-ticaret, arama reklamları, görsel reklamlar kısacası tüm Google reklamlarında uzman kadromuz markanızın değerini yükseltirken sadık müşterilere ulaşmanızı sağlar.

Seotech Google Reklam Ajansının Farklılıkları

Google reklamlarında strateji oldukça önemlidir. Belirlenen stratejiler sadece ziyaretçi çekmek için kullanılmaz aynı zamanda SEO aşaması da düşünülerek reklamlar ile sitenizin organik ziyaretçi saysını da arttırmak birincil hedef olmalıdır. Seotech Google reklam hizmetlerinde tam olarak hedeflerimiz bu yöndedir.

Dijital pazarlama uzmanlarımız Google reklamlarında bütçenizi sarsmayacak planlamalar oluşturur. Mümkün olduğunca nitelikli ziyaretçiyi çekerek geri dönüşüm oranlarını arttırmak hedeflenir.  

AdWords reklamcılığı çoğu firma açısından kurtarıcıdır fakat bütçe denetim altında tutulmalıdır. Uzun zamanlı planlamalar ile bir sonraki AdWords adımında daha da az maliyetli reklam çalışmaları ile kitlenin yeniden çekilmesi sağlanır.

AdWords reklamlarında analiz son derece önemlidir. Arama motoru pazarlaması istatistiklerinin yanı sıra rekabet analizi ve hedef kitle analizleri de sunmaktayız.

AdWords Arama Reklamlarında En Üstte Yerinizi Alın

Arama motoru reklamlarında da reklama çıkan siteler arasında bir sıralama mevcuttur. Siz ne kadar ödeme yaparsanız yapın Google kalite puanı en yüksek olan siteyi reklamlar arasında en üstte gösterecektir.  

Seotech SEO uzmanlarının site içi ve site dışı optimizasyonları sayesinde sitenizin kalite puanını yükseltir. Bu sayede diğer reklama çıkan siteler arasındaki rekabette kazanan taraf olursunuz.

AdWords harcamalarından tam verim almak için bize istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

rekabette-soz-sahibi-olun-compressor

Global, Ulusal ya da Yerel Rekabette Söz Sahibi Olun

Seotech AdWords Reklam Ajansı işletmenizin yapısına, rekabet hacmine göre global, ulusal ya da yerel rekabette söz sahibi olmanızı sağlar. Google reklamlarında rekabet alanınıza göre en uygun stratejileri belirliyoruz.  

Global pazarlar için çoklu dilli pazarlama sistemlerine göre hareket ediyor marka değerini yükseltirken hedef kitlenizin yaygın olarak kullandığı uygulamalar üzerinden hareket ediyoruz.  

Yerel rekabette yerel sonuçlar hedeflenerek haritalar gibi çeşitli modeller kullanarak size yakın olan potansiyel müşterilere ulaşıyoruz.

Ulusal rekabet için Türkiye içi aramalara yönelerek dil, coğrafya, anahtar kelime bazlı stratejileri uygulamaya koyuyoruz. Anahtar kelime analizinin yanı sıra rakip analizi ile de yapılması gerekilen AdWords çalışmalarını belirliyoruz.