Blog


Site içi ve site dışı SEO çalışmalarında rakipleri analiz etmek, anahtar kelimeleri analiz etmek, reklam kampanyalarını analiz etmek her zaman doğru adımları atmanızı sağlar.  Zaten SEO çalışmalarının büyük bir kısmı analizler ile yürütülmektedir. Bu yüzden SEO uzmanları en güvenilir analiz araçlarından yardım alır. Semrush da bu araçlardan biridir. Bu yazıda Semrush’ı inceleyeceğiz diğer araçlar ile karşılaştırarak farklı yönlerini ortaya koyacağız. 1- Semrush Nedir? Semrush SEO’dan Adwords’e ve dijital pazarlama reklamlarına kadar rakip analizleri çıkarabileceğiniz bir araçtır. Domain analizi ve anahtar kelime analizleri konusunda başarılı ve oldukça işlevsel bir araçtır. Aylık 99$ ve......

Devamı


Arama motorunda tüm çaba organik bir şekilde ziyaretçi çekip, gelen ziyaretçiyi müşteriye dönüştürebilme üzerinedir. Bu yüzden organik trafikteki artış ve düşüşler SEO çalışmalarının başarısını belirler. Sitenize arama motorlarından gelen trafiğin bir kısmının artık gelmediğini görmek bir problem olduğuna işarettir. Çok keskin ya da zamana yayılmış dibe doğru inen grafikler en iyi şekilde analiz edilmeli ve trafiği düzeltmek için çalışmalar yapılmalıdır. Fakat hemen telaşlanmayın. Şimdi adım adım hangi verileri incelemeniz ve neler yapmanız ya da yapmamanız gerektiğini aktaracağız. 1- Sitenin Ceza Alıp Almadığını Kontrol Edin Sitenin ceza alması çok düşük bir ihtimaldir. Fakat......

Devamı


Kullanıcılara ürün içeriği ile ilgili bilgi verirken, işletmenizi tanıtırken, hizmetlerinizi tanıtırken, blog yazıları sunarken içeriklerden faydalanmaktayız. Bu içerikler farklı bir amaca daha hizmet etmektedir. Arama motorlarında yükselmeye. İçerik, dijital pazarlama ve SEO çalışmalarında hedeflediğiniz kitleye ulaşma aynı zamanda etkileyebilme gücünüzü ortaya koyar. Özellikle sitenizde yayınlamak istediğiniz her türden içerik arama motoru performansına doğrudan etki etmektedir. Bu yüzden hem kullanıcılar için hem de SEO için içeriklerin kalitesinin önemi oldukça fazladır. SEO açısından içeriklerin önemi günce geçtikçe artmakta. Arama sonuçları denetiminin komple yapay zekaya devretme fikri içeriklerin daha da bir hale getiriyor. Bu konuyu......

Devamı


Dijital pazarlama farklı iş alanları ve bileşenlere bağlı olarak satışların arttığı geri dönüşümlerin stratejinize bağlı olarak etkilendiği çalışma alanıdır. Teknik SEO ve içerik pazarlaması stratejileri de farklı iş alanları içindedir. Fakat aynı amaca hizmet eder. Yatırım getirisi arttırma. Teknik SEO ve içerik pazarlamasını birbirinden çok farklı kulvarlar gibi düşünmek aralarında bir rekabet olduğunu varsaymak sizi yanlış stratejilere sevk edebilir. Mevcut tartışmaların oluşması iki alanında uzmanlık gerektirmesinden kaynaklanıyor. Hangisinin hangi durumlarda daha çok satın almayı etkilediğine geçmeden önce bu terimlerin karşılığının ne olduğunu açıklamakta fayda var. 1- Teknik SEO Nedir? Teknik SEO sitenizin......

Devamı


2 Milyarı aşkın kullanıcısı ile Facebook, işletmeler için en önemli pazarlama aracıdır. Facebook işletme sayfanızı ne kadar etkin ve doğru yönettiğinize bağlı olarak hedef kitleye ulaşım gücünüz de o kadar fazla olur. Facebook işletme sayfası sitenize trafik çekmek ve markanızın bilinirliğini arttırmaya hizmet eder. Henüz bir Facebook işletme sayfanız yoksa Facebook İşletme Sayfası Nasıl Açılır? yazısından yardım alabilirsiniz. 1- Markanızı Yansıtan Profil Resmi Kullanın Facebook profil resimleri sayfanızı ziyaret eden kullanıcıların ilk dikkat edecekleri öğedir. Aynı zamanda aramalarda da profil resimleri gözüktüğünden profil resimleri markanızı yansıtmalıdır. Profil resmi seçiminde markanızın logosunu kullanabilirsiniz.......

Devamı