Blog


Arama motoru optimizasyonunda sadece güncellemeleri takip etmek bile başlı başına bir iştir. Google her geçen gün algoritmada hissedilebilir ya da fark edilmesi zor güncellemeler gerçekleştiriyor. Sitenizi bu değişikliklere göre optimize edip eskiden yaptığınız artık geçerli olmayan çalışmalara da son vermeniz gerekiyor. Sesli aramalar ile ilgili yaşanan gelişmeler de bu karmaşaya dahildir. Akıllı asistanların hem telefonlarda hem de evimizde giderek yaygınlaşması sesli aramaların önemini arttırıyor. Google’a göre 2020 yılında aramaların %50’lik bölümü sesli şekilde gerçekleşecek. Doğal olarak trafiğe göre de siteyi optimize etmeniz gerekiyor. Sesli aramalardan sitenize trafik çekmek için neler yapmanız gerekenleri......

Devamı


Google algoritması sürekli değişim içindedir. Bu değişimin sebebi kullanıcılara tam olarak aradıkları içerikleri verebilmek ve daha az işlem ile bilgiye ulaşmalarını sağlamak içindir. Rekabetçi anahtar kelimelerinde yer alan, yeni kurulan siteler organik trafik alma ve sıralamalara girme konusunda zorluk çekerler. Artık işler daha fazla içerik kalitesine odaklandığından içerik oluşturmanın meşakkatli yönlerinden kaçınmak isteyebilirler. Bu yazıda genel SEO tekniklerinin yanı sıra farklı stratejiler ile Google’da daha fazla görünür olmayı aktaracağız. Google algoritmasının sunduğu yeni gelişmelerin eşiğinde sitenize ziyaretçi çekmenin ve markanızın bilinirliğini arttırmanın alternatif yollarını aktaracağız. 1- Sorulara Cevap Bulmayı Deneyin Google kullanıcıların sordukları......

Devamı


Son yıllarda yerel SEO’nun gücü önemli ölçüde arttı. Özellikle mobilden yapılan sorgularda yerel SEO’nun ne kadar gerekli olduğu ortaya çıkıyor. İster küçük ister büyük ölçekli bir işletme olun bir mağazaya, merkeze, ofise sahipseniz yerel SEO’dan faydalanmanız gerekir. Google kullanıcılarının yaklaşık %65’i yerel sonuçlara göre arama yapıyor ve bu oran mobilde %80’lere kadar çıkıyor. Dolayısıyla yerel arama yapan ve yerel sonuçlar görmek isteyen kullanıcıları göz ardı etmek önemli oranda müşteri kaybı anlamına geliyor. Bu yazıda yerel SEO’ya nereden başlanması gerektiğini adım adım aktardık. 1- Google My Business Kaydı Gerçekleştirin Google My Business’a kaydolmak......

Devamı


Dijital pazarlama küçük büyük tüm işletmeler için geniş kitlelere ulaşabilmenin en ideal yoludur. Bütçenize bağlı olarak reklam, PR, hesap yönetimi, arma motoru optimizasyonu çalışmalarıyla kurumsal web sitenize önemli oranda trafik çekebilir markanızın itibarını yükseltebilirsiniz. Dijital pazarlama çalışmalarında hangi adımlar ile geniş kitlelere ulaşabileceğini 22 madde de aktardık. 1- Kullanıcıların E-postalarını Alın Sitenize gelen kullanıcıların e-postalarını alıp e-posta listeleri oluşturabilirsiniz. Böylelikle tüm dijital pazarlama çalışmalarında adreslerini aldığınız kullanıcılara tekrar ulaşabilirsiniz. Sitenizi ziyaret eden kullanıcıların düzenli bülten alabilmeleri için mail adreslerini kaydetmelerini isteyin. Böylelikle haftalık blog yazılarını onlara ulaştırarak sitenize yeniden gelen kullanıcı sayısını......

Devamı


Markanızı uluslararası pazarlara açmak istediğinizde sitenizi de buna göre optimize edip uluslararası SEO’ya geçiş yapmanız gerekmektedir. Uluslararası çoklu dilli SEO genellikle sadece  web sitesinin yerelleştirilmesi olarak algılansa da bundan çok daha fazlasını kapsamaktadır. Öncelikle amaç sadece dili değiştirmek değildir. Uluslararası ya da hedeflediğiniz bölgelere göre arama motoru optimizasyonu yapılması gerekmektedir. Meta açıklamaları, dil etiketleri, Open graph metaları, görsel isimleri, resim altı açıklamaları, backlinkler gibi SEO açısından değerli olan her aşamanın yerelleştirilmesi ve hedef kitleye uygun bir hale getirilmesi gerekmektedir. Çoklu Dilli SEO’da Dikkat Edilmesi Gerekilen 11 Madde yazısında bu konuya değinmiştik göz......

Devamı


Toplam 24 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.12345...1020...Son »