Blog


2018’e 20 günden az bir zaman kaldı. Yaklaşık bir aydır ise e-ticaret sitelerinin yılbaşı için reklam çalışmalarını hızlandırdığını mutlaka gözlemlemişsinizdir. Yılbaşı için sunulan kampanyalar, sosyal medya reklamları tüm çalışmaların görünen yüzü. Dolayısıyla nasıl bir yol izleneceği çok daha erkenden belirlendi. Önemli günlerde, tatiller tüketicilerin satın alama eğilimlerinin yüksek olduğu dönemlerdir. Fakat E-ticaret sitenizin satışını artırmak için bu bağlamdaki çalışmalarınıza çok önceden başlamanız gerekmektedir. Çünkü bir aylık bir çalışma süreci SEO düşünüldüğünde oldukça kısadır. Sevgililer günü, babalar günü, anneler günü, bayramlar ve yılbaşları gibi alışverişin oldukça sık yapıldığı özellikle hediyelik eşya satışlarının tavan......

Devamı


Sosyal medyanın gücünün her geçen gün katlanması arama motoru optimizasyonu kadar sosyal medyanın da ön plana çıkmasına sebep oldu. Özellikle e-ticaret siteleri için sosyal medya çok daha fazla öneme sahip. Instagram, Pinterest ya da Facebook gibi platformlar potansiyel müşterilerinize ulaşma ve müşterilerinizi yeniden kazanma adına çalışmalar yürütmek için oldukça elverişlidir. Tıklama veya gösterim başı reklamları ya da sadece hesap yönetimi sayesinde düşük ücretler karşılığında geri dönüşü yüksek yatırımlar yapabilirsiniz. E-ticaret sitelerinin SEO açısından olduğu gibi sosyal medya yönetimi ve reklamcılığı açısından da diğer sitelerden ayrı bir konumda bulunmaktadır. 23 e-ticaret seo önerisiyle trafik ve......

Devamı


Uluslararası müşterilere sahip kurumsal firmalar web sitelerinde birden fazla dil kullanır. Hatta başka ülkelerden müşteriye sahip olmasanız bile kendi ülkemizde bulunan yabancılar için sitenizi farklı dillere çevirebilirsiniz. Çoklu dilde site sunmak aynı zamanda kurumsal bir kimlik de kazandırdığından son günlerde oldukça popüler. Çoklu dilli SEO’da en büyük yanılgı sitenin dilini değiştirdiğinizde arama motoru açısından da yararlı olacağı düşüncesidir. Fakat ne yazık ki sadece sitenin içeriğini tercüme yaptırmak arama motorları açısından dikkate alınmanıza yetmez. Gelin Çoklu Dilli SEO nasıl yapılması gerekir hep birlikte göz atalım. 1- Anahtar Kelime Analizi Yapılmalı Türkçe’de olduğu gibi......

Devamı


Seo terimleri kavramları birbirinden gösterişli ve sanki gizemli gibi geliyor olabilir. Holistik SEO da o terimlerden biri. Blogunuz ya da kurumsal web siteniz için artık geçiş yapmanız gereken Holistic SEO çalışmalarına göz atmadan önce gelin Holistik SEO nedir bir göz atalım. Holistik SEO Nedir? Dijital pazarlamanın tüm alanlarını kapsayıcı biçimde kullanıcıları kandırmadan SEO çalışmaları yürütmeye holistik SEO denir. Sosyal medya paylaşımlarından site içi kullanıcı deneyimi tasarımlarına e-posta pazarlamasından site içi SEO’ya kadar tüm alanları birbirine bağlayan bir ağ şeklinde görmek ve kullanıcı deneyimini ön plana çıkarmak holistik SEO’yu tanımlayamaya yeterlidir. Son algoritma......

Devamı


Keyif alarak yazmadığınız bir yazı veya yaptığınız iş varsa mutlaka odaklanma sorunu yaşamışsınızdır. Özellikle makale yazarken bir anda kendinizi sosyal medyada bulabilir ya da Youtube’dan video izlerken bulabilirsiniz. Eğer bu durum sık sık yaşanıyorsa bir takım alışkanlıklarınızı değiştirmenizi öneririz. Ya da birazdan önereceğimiz sitelere göz atabilirsiniz. Odak problemini ortadan kaldırmak için başlıca; düzenli egzersiz, planlı çalışma, sessiz bir ortam, düzenli yemek yemek ve omega 3 içeren besinler tüketmek, bulmaca çözmek, kahve içmek, gibi uzun uzadıya bir liste hazırlanabilir. Yazı yazarken odağı arttırmak için müzik dinlemek yaygın bir yöntemdir. Özellikle şehrin gürültüsünün ortasındaysanız......

Devamı


Toplam 8 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.12345...Son »